برگزاری بیش از400 جشن انقلاب در مساجد استان مرکزی

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری بیش از 400 جشن انقلاب در مساجد این استان خبر داد.

به گزاری خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، (8بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 470 جشن انقلاب در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر 3 هزار و 500 برنامه در استان مرکزی برگزار می شود، افزود: از این تعداد 2500 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی و حدود یکهزار برنامه شامل افتتاحیه پروژه های عمرانی و خدماتی است.


مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزاری 430 مسابقات فرهنگی هنری را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: این مسابقات شامل طراحی و نقاشی، فیلم و عکاسی، مقاله نویسی، خاطره نویسی، روزنامه دیواری، سرود و کتابخوانی است.


حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: برگزاری 70 محفل انس با قرآن کریم، اجرای یکصد برنامه در حوزه بانوان و خانواده، برگزاری 150 گفتمان دینی، برگزاری 45 یادواره شهداء و 380 مسابقه ورزشی از دیگر برنامه های دهه فجر در استان مرکزی است.


وی برگزاری 380 همایش، جشنواره ها، گرهمایی و شب شعر، 45 سلسه نشست، میزگرد و کرسی آزاد اندیشی در سطح مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها، اجرای 65 تئاتر خیابانی و نمایش عروسکی و برگزاری 170 مراسم از 12تا 22 بهمن را از دیگر برنامه های این ایان عنوان کرد.


مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی 12 ستاد شهرستانی، 230 کمیته در استان، 25 ستاد در شهرستان و بخش های استان در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر تشکیل شده است.


حجت الاسلام هاشمی گفت: در این راستا 200 ستاد روستایی به همت کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر استان، دهیاران و فرمانداران و یکصد ستاد مردمی در محله ها، مساجد و پایگاه های بسیج استان تشکیل شد.


وی همچنین از برپایی 195 نمایشگاه علمی، فرهنگی و هنری در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها پیرامون اسناد انقلاب، دستاوردهای انقلاب، نقاشی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی است.


مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه سال گذشته در 132 نقطه استان راهپیمایی 22 بهمن باحضور پر شور مردم برگزار شد، تصریح کرد: در سی و پنجمین بهار آزادی نیز مردم انقلابی استان مرکزی در 132 نقطه شهری و روستایی استان با حضور در راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.


پایان پیام/

کد خبر 221481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha