اندیشه های امام خمینی(ره) در دنیا متبلور است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز نیز در دنیا متبلور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ حجت الاسلام عباس هاشمی٬ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی٬ در جلسه ستاد برگزاری سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و 15 خرداد که (9 اردیبهشت) در استانداری مرکزی برگزار شد٬ با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یک رهبر دینی و الهی است٬ گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت دینی و حماسه آفرین برای کل دنیا است که نقطه آغاز این هدایت و رهبری از ایران بود.


وی با اشاره به اینکه امسال نیم قرن از رخداد تاریخ ساز 15 خرداد 42 می گذرد٬ افزود: باید این واقعه به خوبی به مردم معرفی شود و جوانان و نوجوان ایران اسلامی با این حرکت و آشنا شوند.


حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در خرداد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها را در پیش داریم، اضافه کرد: امسال حساسیت موضوع بسیار است و لازمه اش برنامه ریزی و تدبیر اندشی برای برگزار مراسم با حضور حداکثری است.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت حضور علما و روحانیان در این مراسم، گفت: باید از تما ظرفیت های دینی و علمی برای تبیین اندیشه های امام و قیام 15 خرداد استفاده کنیم.


وی به برگزاری همایش اندیشه روح الله اشاره و خاطر نشان کرد: این همایش به همت دانشگاه جامع علمی و کاربردی و با حضور گسترده استادان و دانشجویان برگزار می شود.


حجت الاسلام هاشمی از اعزام اساتید٬ دانشجویان و روحانیان در بیت قدیمی امام خمینی نیز خبر داد و گفت: این مراسم به منظور تجدید میثاق با اندیشه ها و آرمان های امام راحل(ره) برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 248579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha