میدان دفاع امروز، میدان عفت و اخلاق است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جنگ دشمن با ما تمام نشده است و میدان دفاع همچنان برای زنان و مردان ما سخت تر از دیروز وجود دارد که میدان عفت و حیا و اخلاق است.

حجت الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس به خبرنگار شبستان در اراک،‌ گفت: میدان دفاع امروز میدان عفت، حیاء و پاکی اخلاق، معنویت و ارزش ها و فضیلت هاست که باید در این میدان نیز با پشتوانه قرآن و اهل بیت(ع)و فرمانبرداری از فرامین رهبری دشمن را زمین گیر کرد.

 

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی 8 ساله برای نابودی و به انزوا کشاندن ایران اسلامی به دست مستکبران جهان رخ داد، ادامه داد: هفته دفاع مقدس بازخوانی فداکاری ملتی است که با دست خالی ایستادگی کرد و حاضر نشد یک وجب از خاک میهن در دست اجانب باشد.

 

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر تمام دشمنان اسلام با همه امکانات به کمک رژیم بعث عراق آمدند تا به این هدف شوم خود برسند اما دلیرمردان این مرز و بوم به فرمان امام خمینی(ره)و با تأسی از مکتب سرخ حسینی در مقابل آنها ایستادند و از کیان اسلام و انقلاب جانانه دفاع کردند.

 

حجت الاسلام چمانی اظهارکرد: هفته دفاع مقدس برگ زرینی است در تاریخ درخشان مردم غیور ایران که با رشادت، ایثار و از خود گذشتگی و هدیه بهترین سرمایه های انسانی آن را رقم زدند و این قطعه از تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 295572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha