500 مبلغ در دهه ولایت به مناطق استان مرکزی اعزام شدند

خبرگزاری شبستان:‌ کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت 500مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی استان مرکزی اعزام شدند.

حجت الاسلام ابوالفضل وروانی، کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در اراک بیان کرد:‌ همزمان با دهه امامت و ولایت 500 مبلغ دینی و 30مبلغه جهت بیان فضایل و کرامات امیرالمومنان حضرت علی(ع) و واقعه غدیر به مناطق شهری و روستایی سطح استان مرکزی اعزام شدند.


وی افزود: این مبلغان با حضور در مساجد،‌ حسینیه ها و تکایا ضمن آشنا کردن عموم مردم با سیره اهل بیت(ع) با استفاده از متون دینی به سخنرانی پرداختند.


حجت الاسلام وروانی با بیان اینکه نیروهای فرهنگی ومسئولان در زنده نگه داشتن واجرای برنامه های غنی در خصوص غدیر باید با تمان توان در این زمینه همت گمارند، اظهار کرد:‌ واقعه تاریخی غدیر در کتب اهل سنت و تشیع به صورت کامل بیان شده است.


مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبداله الحسین(ع) این اداره کل نسبت به اعزام مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف این استان آمادگی کامل دارد.


وی در پایان اظهار کرد:‌ با توجه به رسالت خطیر تبلیغات اسلامی نسبت به ترویج احکام و آموزه های دین مبین اسلام، این اداره کل در همه مناسبت های مذهبی اعم از جشن و سوگواری ائمه(ع) نسبت به اعزام مبلغ و مبلغ اقدام می کند.


پایان پیام/

کد خبر 306404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha