هدف از تاسیس مدارس صدرا تربیت نیروهای متعهد برای اداره کشور است

خبرگزاری شبستان:‌ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هدف از تاسیس مدارس صدرا تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای اداره کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز(13مهر) در مراسم تودیع و معارفه مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اراک اظهار کرد: دانش آموزانی که در مدارس معارف اسلامی به تحصیل اشتغال دارند باید از نظر علم، اخلاق و عمل به وظایف دینی در صدر دانش آموزان باشند تا اهداف عالیه این مدارس بهتر محقق شود.

 

وی افزود: عمر، سرمایه گرانقدری است که باید از این سرمایه خدادادی به بهترین وجه استفاده کرد و در دورانی که توفیق حضور در این مدارس به وجود آمد بهترین فرصت جهت رسیدن به آرمان های الهی است.

 

حجت الاسلام قربانپور اظهار کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا جایگاه این مدارس از نظر علمی و تربیتی به حد مطلوبی برسد که در این زمینه بخشی از وظیفه مربوط به اداره کل تبلیغات اسلامی و بخشی از آن مربوط به مدیران و معلمان و نقش عمده نیز بر عهده دانش آموزان است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر همه تلاش دشمن این است که این نسل جوان را با خود همراه کند، گفت: دانش‌آموزان باید با عمق بخشی به ایمان و معرفت خود و تقویت باورهای دینی، رفتار و اخلاق دینی در مقابل هجمه‌های دشمن بایستند و خود را از آسیب دور نگهدارند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: رشته علوم و معارف اسلامی رشته‌ای است که در کنار علوم معمولی علمی در افزایش آگاهی‌ها و معرفت به دانش‌آموزان کمک کرده و سرمایه‌ای ا‌ست که شما را در مسیر کار علمی و رشد آینده زندگی پشتیبانی می‌کند.


گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله خانم انصاری، مدیر سابق دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اراک تقدیر شد و خانم صدرائی به عنوان مدیر جدید این دبیرستان معرفی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 299308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha