روابط دو جانبه نهادهای فرهنگی، فعالیت های فرهنگی دینی را رواج می دهد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: روابط دوجانبه نهادهای فرهنگی کشور بابی برای فعالیت های فرهنگی دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ حجت‌الاسلام صفر قربان پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز (23آذر) در دیدار با معاونان پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی که در راستای تعامل بین دو نهاد انجام شد افزود: روابط دوجانبه نهادهای فرهنگی کشور بابی برای فعالیت های فرهنگی دینی است که با انجام این ارتباطات شاهد بازخورد و نمود آن در جامعه خواهیم بود.
 

وی اظهارکرد: فرهنگ دین اسلام، ریشه در فطرت جامعه دارد و با انجام یک تحقیق میدانی و مستند کردن آن در گسترش فرهنگ دینی در جهان مؤثر خواهد بود.


حجت الاسلام قربان پور با اشاره به فعالیت های قرآنی و نشر اخبار آن در جامعه تصریح کرد: لازم است فعالیت های قرآنی به گونه ای باشد که باعث توسعه آن در جامعه شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان با اشاره به فعالیت های امور مبلغین در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: روحانیون و مبلغان دینی دارای ظرفیت های ارزشمندی هستند که با بهره گیری از آنان می توان در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سایر مراکز گام های مهمی در تبیین ارزش های اسلامی برداشت.


دکتر محمد گودرزی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ابتدای این دیدار به ذکر فعالیت های جهاد دانشگاهی استان در خصوص مباحث پژوهشی، توسعه اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و بهداشتی مطالبی ارائه کرد.


پایان پیام/

کد خبر 323011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha