‌ آموزش مهارت های زندگی از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:‌ آموزش مهارت های زندگی از بروز آسیب های اجتماعی اخلاقی جلوگیری می کند.

‌به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(30آذر) در دیدار با‌ حجت الاسلام اصفر قاضی زاده و سید احمد میرمهدی، مدیران حوزه های علمیه حاج محمد ابراهیم و امام خمینی (ره) اراک گفت: آموزش مهارت های زندگی از ضروریات است که باید جوانان آن را فرا بگیرند.


وی، آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی را برای هر گونه اقدام مؤثر در جهت تحکیم خانواده اعلام و تصریح کرد: برای زدودن ناهنجاری ها و آسیب ها در استان مرکزی آماده ایم تا تمام فعالیت های فرهنگی خود را برای رفع و یا کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی ارائه دهیم.


درادامه این مراسم،‌ پیرامون هماهنگی در خصوص برنامه های تبلیغی و فرهنگی استان مرکزی، بستر سازی برای گسترش اعزام مبلغ در شهرها و روستاهای استان، هماهنگی برای مسائل فرهنگی و مباحث اعتقادی و احکام و هماهنگی راجع به برگزاری دوره های مشترک آموزشی جهت ائمه جماعات مساجد بحث و تبادل نظر شد.


لازم به ذکراست، درخصوص استقرار و اعزام مبلغ طرح هجرت و طرح مستقر در مناطق مختلف استان مرکزی، هماهنگی پیرامون دوره های آموزشی فرق و نحله های نوظهور و هم اندیشی راجع به مرکز رستگی امور مساجد و تعامل چند جانبه دستگاه های فرهنگی و حوزوی در استان مرکزی با هماهنگی با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، همسان سازی در خصوص امور تبلیغی و فرهنگی در سطوح مدارس با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش سخنانی بیان شد.


پایان پیام/

کد خبر 325462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha