اعزام 30 هزارنفر از آذربایجان شرقی به مرقد امام خمینی(ره)

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از اعزام 30 هزار نفر از استان آذربایجان شرقی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تشریح برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: تاکنون دو جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان آذربایجان شرقی تشکیل شده که اولین جلسه در محضر آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان و دومین جلسه با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.


وی افزود: تعداد 15 کمیته برنامه ریزی و تخصصی در ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد در کل شهرستان ها و بخش های استان تشکیل شده است.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در 14 و 15 خرداد برگزار می شود، ابراز داشت: مسابقات فرهنگی از سوی کمیته های ستاد برگزار می شود، همچنین تهیه چاپ و بروشور و ویژه نامه نیز از دیگر برنامه های این ستاد است.


وی از اجرای برنامه های فرهنگی به مدت دو روز در تبریز خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی به مدت دو روز با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشوردر 14 خرداد و سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در 15 خرداد در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین تصریح کرد: برنامه های مسجدمحور از جمله برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) و ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد در استان آذربایجان شرقی است که در قالب آن برنامه های فرهنگی در مساجد سطح استان قبل از 14 و 15 خرداد برگزار می شود.


حجت الاسلام تقی زاده از اعزام 30 هزار نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به تهران خبر داد و ابراز داشت: ثبت نام کاروان 30 هزار نفری از استان آذربایجان شرقی نیز در حال انجام است که سهمیه هر شهرستان مشخص شده که به مرقد حضرت امام(ره) اعزام می شوند.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 364881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha