ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان تبیین و به آنها شناسانده شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: ابعاد شخصیتی و زندگی امام راحل برای نسل جوان تبیین و به آنها شناسانده شود.

جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: امام خمینی(ره) کار بزرگی برای احیای دین اسلام و قرآن کرد و ما باید با چنگ و دندان از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) دفاع کنیم.


وی ادامه داد: ما هنوز امام راحل را به طور کامل نشناختیم و ابعاد شخصیتی ایشان برای خیلی از مردم و نسل جوان ناشناخته است و باید ابعاد شخصیتی و زندگی امام راحل برای نسل جوان تبیین و به آنها شناسانده شود.


عسگری با تاکید بر حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) افزود: مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) همزمان با "14 خرداد" ساعت 9:30 صبح در مسجد "سید" اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: همچنین مراسم سالگرد ارتحال امام و تجلیل از شهدای "15 خرداد" شامگاه چهارشنبه"14 خرداد" بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.


وی از برگزاری مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام با حضور قشرهای مختلف مردم در مساجد شاخص اصفهان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) و پنجاه و یکمین سالروز قیام خونین"15 خرداد" صبح سه شنبه"13 خرداد" در حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، اعزام کاروان 700 نفری دوی امدادی عاشقان حسینی ، زائران خمینی، حرکت فرهنگی ورزشی 9 نفر از دوچرخه سواران به سمت حرم مطهر، شانزدهمین همایش ادبی شعر عروج را از دیگر برنامه های گرامیداشت "14 خرداد" عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha