تشکیل ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در آموزش وپرورش آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: ستادهای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، در آموزش و پرورش تمامی مناطق و نواحی استان فعال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، طالب پرهیزکار، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد امام راحل(ره) گفت: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) امسال باید با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در عصر حاضر احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بوده و همه ما مدیون ایشان می باشیم.


پرهیزکار افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» با توجه به بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان و لزوم آشنایی بیش از پیش نسل جوان مخصوصا دانش آموزان با امام راحل(ره) و اهداف انقلاب،در گذر زمان لازم است هر سال با شکوه تر از سال قبل و با شور و حال بیشتر این مراسم برگزار شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:  ستادهای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، در آموزش و پرورش تمامی مناطق و نواحی استان فعال است.

 

پایان پیام/

کد خبر 364193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha