تشکیل پنج کمیته برای هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از تشکیل پنج کمیته برای هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی (11 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پنج کمیته به منظور برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم ارتحالامام خمینی (ره) تشکیل شده است.


وی با بیان اهمیت برگزاری باشکوه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی، بیان کرد: در این راستا کمیته های فرهنگی، پشتیبانی، حمل و نقل و ترابری، بهداشت و درمان و امنیتی تشکیل شده اند.


سرهنگ گلشن زاده از اعزام 20 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد مطهر امام راحل (ره) خبر داد و گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای اعزام این عزیزان به عمل آمده است.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم، ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در این مراسم حضور دارند، افزود: بیش از 95 درصد از اهداف این کاروان تامین شده و هیچ مشکلی در اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام خمینی(ره) وجود ندارد.

 

وی از اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل (ره) از 13 خرداد خبر داد و گفت: 20 هزار نفر از سراسر استان برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر اعزام می شوند.


این مقام مسئول با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مراسم می توانند با حضور در پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام کنند، ادامه داد: بدون ثبت نام هیچ فردی برای حضور در مراسم ارتحال امام اعزام نخواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 372557

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha