روابط عمومی ها برنامه ریزی مناسبی برای اعیاد شعبانیه داشته باشند

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: روابط عمومی ها برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری اعیاد شعبانیه و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (8 خرداد)، در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اردبیل، اظهار کرد: به برکت الطاف الهی شهادت هیچ امامی در ماه شعبان نیست و اعیاد بزرگ اسلامی در این ماه قرار دارد و روابط عمومی ها به برکت این ماه ترویج ادعیه خوانی و به خصوص دعای فرج را در راس برنامه های دستگاه های اجرایی خود قرار دهند.


وی، با اشاره به مناسبت های پیشرو از جمله روز پاسدار و روز جانباز ضمن قدردانی از تلاش این اقشار، افزود: از هر لحاظ مدیون رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) هستیم و تمام صدقات جاریه در کشور از امام خمینی (ره) است و در گرامیداشت سالگرد ارتحال آن حضرت نیز باید نقش درستی در نشر افکار و اندیشه های آن حضرت داشته باشیم.


حجت الاسلام نظرپور، با بیان این مطلب که باید اتکا و اعتقاد به خداوند متعال داشته باشیم زیرا خداوند نصرت را به مردم نوید داده است، گفت: مشارکت جدی روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در این ایام حائز اهمیت است.


این مقام مسئول در پایان سخنان خود، با اعلام اینکه ویژه برنامه هایی برای سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح در مسجد سرچشمه با سخنرانی آیت الله حائزی شیرازی برگزار و مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد و یادواره شهدای فصل بهار استان اردبیل نیز در روز پنجشنبه با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی در همان محل خواهد بود.


روابط عمومی ها بخشی از جامعه مخاطب رسانه ها هستند

در ادامه این جلسه، مسعود امامی یگانه، مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل، با اشاره به اینکه ارتباط روابط عمومی با رسانه های جمعی استان ضعیف است، یادآور شد: روابط عمومی ها بخشی از جامعه مخاطب رسانه ها هستند و با توجه به افزایش مطبوعات محلی به ویژه در سال های اخیر و افزایش پایگاه های خبری در استان اما تعامل بین دستگاه های اجرایی با این قشر در حال کاهش بوده و این برای جامعه هدف در دستگاه های اجرایی نگران کننده است.


امامی یگانه، با بیان این مطلب که شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تاکنون در وظایف خود کوتاهی کرده است، افزود: کمیته های تخصصی شورای هماهنگی روابط عمومی ها که متشکل ازچهار کمیته است را با همکاری روابط عمومی دستگاه های اجرایی فعال و تلاش خواهیم کرد که نقش روابط عمومی ها در پررنگ شدن عملکرد دستگاه های اجرایی استان موجب اختلال نشود.


وی، در پایان سخنان خود، از برگزاری جلسات تخصصی با اعضای خانه مطبوعات و اهالی مطبوعات ابراز رضایت کرد و گفت: شورای مشورتی روابط عمومی ها با رسانه و مطبوعات محلی به زودی با همکاری هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها و اعضای خانه مطبوعات در قالب تفاهم نامه تشکیل خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 371733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha