امام خمینی(ره) قافله سالار تحول بزرگ در جهان بود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل مالی استانداری اصفهان و عضو کمیته پشتیبانی ستاد ارتحال امام گفت: امام خمینی(ره) قافله سالار تحول بزرگ در جهان و یک مصلح در جنبه های مختلف بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حیدر قاسمی، مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان و عضو کمیته پشتیبانی ستاد ارتحال امام امروز در‌ آخرین جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) به مسئولیت مردم و مسئولان برای گرامیداشت مقام حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام شخصیت بزرگ برای جامعه جهانی است که تحول بزرگ انسانیت یعنی تشکیل انقلاب اسلامی ایران و نشر معارف اسلامی به جهانیان به دست و قافله سالاری ایشان صورت گرفت.


وی افزود: نگاه ما به بزرگداشت 14 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی(ره) یک یادبود نیست بلکه تداوم یک نهضت است که باید با نگاه وی‍ژه مردم و مسئولان انجام شود.


قاسمی امام خمینی(ره) را یک مصلح معرفی کرد و گفت: امام خمینی(ره) یک مصلح در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و میدیریتی بود و باید این شخصیت بزرگ در طول سال به همگان معرفی شود.


وی بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام را مهم دانست و تصریح کرد: حرمت امام خمینی(ره) تحولات بزرگی در جهان ایجاد کرد و این قیام ایشان منشا تحولات عظیم بود.


مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رهبر کبیر انقلاب که "حضرت امام یک حقیقت همیشه زنده است"، بیان داشت: با توجه به این فرمایش رهبر انقلاب در خصوص معمار کبیر انقلاب اسلامی همیشه باید راه امام خمینی را زنده نگهداریم.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پشتیبانی از برنامه های 14 و 15 خرداد در استان اصفهان گفت: پشتیبانی از برنامه های این ایام در 2 جنبه اعزام زائران و برنامه هایی که در سطح استان اصفهان برگزار می شود انجام می گیرد که تاکنون اقدامات لازم انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد: اقدامات ایام 14 و 15 خرداد به صورت مردمی و بامشارکت بالای مردم همره است.
 

پایان پیام/

کد خبر 372241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha