توزیع تالیفات حضرت امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از توزیع تالیفات حضرت امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام اصغر سلطانی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ترویج فرهنگ، سیره، اندیشه و آرمان های امام خمینی(ره) و شناساندن آن به نسل جوان امری ضروری است.


وی افزود: در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اقدام به تهیه 50 دوره از تالیفات خورشید انقلاب و توزیع آن در بین بقاع متبرکه ای که قابلیت کتابخانه را دارند توزیع می کند.
 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: در 26 بقعه شاخص استان ویژه برنامه شب رحلت با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سلطانی همچنین از توزیع شش هزار پیشانی بند با عناوین یا زهرا(س)، یا حسین(ع)، یا ابوالفضل(ع)، جانم فدای رهبر و غیره تهیه و در اختیار سپاه برای توزیع در بین شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام(ره) قرار داده است.
 

وی گفت: امام خمینی(ره) الگو و اسوه ای برای تمام جهانیان است و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ بر همگان واجب است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 372450

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha