برگزاری سومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)در شهرکرد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرکرد،با بیان اینکه امام خمینی(ره)عزت را به ایران اسلامی بازگرداند گفت: ایشان به جهانیان ثابت کرد، اسلام تنها مکتبی است که انسان رابه سرمنزل سعادت می رساند.

علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرکرد امروز "8خرداد" به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: سومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و ستاد بزرگداشت حماسه یوم‌الله پانزدهم خرداد با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد روز شنبه 10خرداد ساعت 10صبح،در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار می شود.


وی افزود: به پاس قدردانی از خدمات تاریخی این شخصیت تاریخ‌ساز که عزت را به ایران بازگرداند، بر تمامی ما واجب است مراسمی در شأن والای ایشان برگزار کنیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرکرد،مراسم ویژه رحلت امام خمینی (ره) را از جمله ارزشی ترین برنامه ها در کشور دانست و گفت: با گرامیداشت ارزش های انقلاب اسلامی می توانیم به جهانیان ثابت کنیم که این انقلاب با حضور مردم همچنان در تمامی عرصه ها پویا است.


گرجی، استماع بیانات و رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،تشریح اهداف و سیاست های کمیته مراسم و ستاد توسط رئیس ستاد استان،ارائه برنامه های نهایی پیش‌بینی شده توسط اعضاء محترم کمیته و ستاد و مراسم رونمایی از تولیدات فرهنگی تبلیغی ویژه‌ سالگرد را از عناوین این جلسه عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 371640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha