اقامه نماز عید فطر در سه بقعه شهرستان دلیجان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اقامه نماز عید سعید فطر در سه بقعه مبارکه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، از اقامه نماز عید در سه بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.


وی افزود: همزمان با روز عید سعید فطر بقاع متبرکه امامزاده زبیده خاتون(س) شهر نراق، امامزادگان حوریه خاتون و کاظمه خاتون (س) روستای سینقان و امامزاده حمزه بن عون(ع) روستای کروگان جاسب از ساعات اولیه صبح عید میزبان نمازگزاران عید سعید فطر هستند.


حجت الاسلام آسوده در ادامه با اشاره به اینکه ماه مهمانی خدا با همه برکات و خوبی هایش به پایان رسید، ادامه داد: امید است که همه افراد بهره کافی و وافی از فیوضات و برکات این ماه پر خیر و برکت را برده باشند.


این مقام مسئول اضافه کرد: خوشا به سعادت کسانی که از تمامی ساعات این ماه به نحو احسن استفاده کرده و کوله بار خود را برای سفری ابدی مهیا ساختند.


چقدر دلتنگ است؛ جدایی از لحظات ناب سحر
وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت به غروب دل انگیز خود رسید و دوباره در سالی دیگر طلوع خواهد کرد و بار دیگر همه از آن سیراب می شویم.


حجت الاسلام آسوده اضافه کرد: پایان همه این زیبایی ها، گردهمایی با شکوه مهمانان الهی با معبود خود در صفوف منظم نماز عید است که با زمزمه های "الله اکبر الله اکبر لا اله الا الله و الله اکبر الله اکبر و لله الحمد الله اکبرعلی ما هدانا " خود را برای زندگی جدید آماده و به استقبال ماهی دیگر از این ایام پرخیر وبرکت می روند.


پایان پیام/

کد خبر 389576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha