فعالان قرآنی استان مرکزی به دیدار یار می شتابند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت:30 نفر از فعالان قرآنی استان مرکزی به مراسم پایانی سی و یکمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در حضور مقام معظم رهبری اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی، (12 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: این مراسم صبح روز سه شنبه (13 خرداد) در تهران برگزار می شود.


حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه این سفر معنوی با عنوان دیدار یار برگزار می شود، ادامه داد: فعالان قرآنی با حضور در این مراسم از بیانات رهبر فرزانه انقلاب بهره مند می شوند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه قرآن را باید از محجوریت در آورد، گفت: این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه قرآن اصل و اساس همه برنامه ها باشد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار کرد: در برنامه ها می توان از جامعیت قرآن و جاودانگی آن بهره مند شد و از روش های صحیح و بروز تبلیغی و ترویجی برای نشر قرآن استفاده کرد.

 

گفتنی است، در این برنامه قرآنی که از 70 کشور نیز حضور دارند، اساتید قرآن از حافظان و قاریان داخلی و خارجی به استماع سخنان گوهر بار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواهند نشست و رهنمودهای ایشان را چراغ راهی برای ترویج قرآن قرار خواهند داد.


پایان پیام/

کد خبر 372961

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha