مردم پاوه برای دیدار با رهبر انقلاب لحظه شماری می کنند

امام جمعه پاوه، توجه ویژه مقام معظم رهبری به منطقه اورامانات را مایه مباهات مردم این خطه عنوان کرد و گفت: شهر پاوه توسط شخص مقام معظم رهبری برای سفر انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه، در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شد، گفت: شهر پاوه توسط شخص مقام معظم رهبری برای سفر انتخاب شده است و این توجه ویژه مایه مباهات مردم قدرشناس و غیور این شهرستان است.

وی گفت: سفر رهبر انقلاب نسیم مبارکی است که روح تازه ای در کالبد جای جای ایران اسلامی می دمد و اکنون این استان کرمانشاه و خطه اورامانات است که وزش این نسیم را به انتظار نشسته است.

 

امام جمعه پاوه، تأکید کرد: از آنجا که حضور رهبر معظم انقلاب در هر خطه ای خیر و برکت را برای ساکنان آن خطه به همراه دارد، ضروری است فرد فرد شهروندان در مراسم استقبال از ایشان حضور یافته و حماسه ای ماندگار خلق کنند.

 

حسین خدرویسی، فرماندار پاوه، نیز با بیان اینکه به طور قطع پرشورترین استقبال در استان مربوط به مردم پاوه است، خاطر نشان کرد: در شهرستان پاوه کمیته هایی با حضور خودجوش قشرهای مختلف مردم برای استقبال تشکیل شده که مشغول برنامه ریزی برای انجام هرچه بهتر این مراسم است.

 

وی تصریح کرد: حضور ولی امر مسلمین در پاوه رویدادی مهم و به یاد ماندنی است که خیر و برکت را برای مردم در پی دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه، خدرویسی، اضافه کرد: مردم پاوه با استقبال وصف نشدنی از رهبر معظم انقلاب برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به نام خود ثبت خواهند کرد.

 

در این جلسه همچنین نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری به تشریح نقطه نظرات و دیدگاه های خود درباره سفر ایشان به پاوه پرداختند و به مردم و مسئولان توصیه کردند، از اسراف در تبلیغات پرهیز کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 72496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha