ضیافت افطار حافظان قرآن کریم دلیجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با شام شهادت امیرالمومنین علی (ع) تعداد 75 نفر از خواهران طرح ملی حفظ قرآن کریم، افطار مهمان امام جمعه شهرستان دلیجان بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام نیشابوری، امام جمعه این شهرستان ضمن خوش آمد گویی به حافظان قرآن گفت: شما از اصحاب قرآن کریم و مانوس با این کتاب نورانی و احکام آن هستید.


وی در بخش دیگری از سخنان خطاب به خواهران قرآنی، افزود: پیامبر اسلام( ص) رحمت للعالمین است اما در قیامت از کسانی که ارتباطشان با قرآن کم است و قرآن را محجور قرار داده اند و نسبت به قرآن بی تفاوت بودند و اهمیتی به آن نمی دادند شکایت می کند.


امام جمعه دلیجان ادامه داد: محجوریت قرآن به این است که نسبت به قرآن بی تفاوت باشند و قرآن را بخوانند ولی به آن اهمیتی نداده و به فرامین آن عمل نکنیم.


حجت الاسلام نیشابوری در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر انس هر چه بیشتر خانواده ها با قرآن اضافه کرد: باید کاری کنیم که قرآن در متن زندگی قرار بگیرد و به آن عمل شود.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد رضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان، در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه محترم جهت برگزاری ضیافت افطاری از همه خواهران خواست تا با جدیت این طرح را ادامه دهند تا باعث سرافرازی خود و خانواده شان شوند.


وی عمل به قرآن و حرکت در مسیر این کتاب نورانی را ضامن سعادت و سلامت جامعه دانست و بیان کرد: اگر خانواده های قرآنی و فرزندان قرآنی پرورش دهیم یقینا جامعه قرآنی و سعادتمند خواهیم داشت.


پایان پیام/

کد خبر 387123

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha