62 بقعه استان مرکزی میزبان شب زنده داران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: 62 بقعه استان مرکزی در شب های قدر میزبان شب زنده داران است.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر گفت: 62 بقعه استان مرکزی آیین احیای شب های قدر را برگزار می کند.


وی با اشاره به اینکه این مراسم از امشب به مدت شش شب در بقاع متبرک استان مرکزی برگزار می شود، افزود: این مراسم با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار این استان در جوار بارگاه ملکوتی امامزادگان برگزار می شود.


حجت الاسلام عباسیان در ادامه به حضور قاری مصری در استان مرکزی خبر داد و افزود: در بقاع شاخص نیز این آیین معنوی با حضور قاری بین المللی مصری، "فاروق احمدضیف" و حضور قاریان استانی برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر بقاع متبرکه این آیین معنوی در مساجد، تکایا و حسینه های سراسر استان برگزار می شود.


وی تلاوت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، دعای مجیر، اقامه نماز، سخنرانی، عزاداری و قرآن به سر گرفتن و ... را از برنامه های شب های قدر در استان مرکزی اعلام کرد.


حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: این شب های نورانی زمانی برای راز و نیاز با پروردگار و انس هر چه بیشتر با قرآن است که مومنان با حضور در مساجد و حرم مطهر امامزادگان به نیایش با پروردگار خود می پردازند.


پایان پیام/

کد خبر 276906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha