بهبود وضع اقتصادی ملت مهمترین دغدغه رییس جمهور باشد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: بهبود وضع اقتصادی مردم مهمترین دغدغه رییس جمهور باشد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات گفت: شرکت در انتخابات پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن یه ارزش های انقلاب است.


وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یادگار ارزشمند امام راحل است، ادامه داد: اصلی ترین علت انقلاب های رخ داده در کشورهای عربی و به بیان بهتر بیداری اسلامی آغاز شده در منطقه، رشد و پیشرفت ایران است.


حجت الاسلا عباسیان با اشاره به ویژگی های فرد اصلح و رییس جمهور آینده گفت: بهبود وضع اقتصادی مردم باید مهمترین کار دولت باشد و برای دست یابی به این مهم باید ثبات اقتصادی در جامعه حکمفرما شود چون در غیرانیصورت سرمایه گذاری ایجاد نمی شود و در نتیجه تولید و اشتغالزایی نیز نخواهیم داشت.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه رییس جمهور باید فردی مومن و معتقد به مبانی نورانی اسلام باشد، اظهار کرد: دین یک عنصر سازنده و کارا برای اداره حکومت است و در قرآن کریم 300 آیه در مورد مدیریت نازل شده است که این امر نشان دهنده اهمیت موضوع مدیریت در سرنوشت و آینده یک جامعه است.


این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش تقوای الهی داشتن را مهمترین ویژگی یک رئیس جمهور دانست و گفت: یک فرد متقی یقینا مصالح نظام را بر مصالح شخصی خود ترجیح می دهد، مصالح عموم را در نظر می گیرد و از هر گونه حاشیه دور است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه رئیس جمهور باید برای حل تورم، مشکلات اقتصادی و بیکاری باید توانایی داشته باشد تصریح کرد: ایران اسلامی یک کشور با منبع غنی از ثروت است و با توجه به امکانات و ظرفیت های بالایی که در کشور وجود دارد بیکاری و ضعف اقتصادی جایگاه و مفهومی نباید داشته باشد.


پایان پیام/

کد خبر 258752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha