برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در دلیجان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان ضمن تبریک ماه رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و رحمت و برکت الهی است که قرائت قرآن در این ماه تاکید فراوان شده است.


وی با اشاره به اینکه این اداره برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی را برای ماه رمضان در بقاع متبرکه و سطح شهر دارد، افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم از جمله این برنامه ها است.


حجت الاسلام آسوده اضافه کرد: این محفل نورانی در تاریخ 15 تیر ماه همزمان با هشتم ماه مبارک رمضان با حضور استاد محمد محمود مریجی از قاریان کشور در مسجد جوادالائمه (ع) برگزار می شود.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان اضافه کرد: با توجه به نیاز کار فرهنگی در سطح شهرستان و درخواست مکرر مردم و مسئولان در این رابطه، با برنامه ریزی دقیق مقرر شد از ظرفیت دستگاه های فرهنگی شهرستان جهت اطلاع رسانی در سطح شهرو ایجاد فضای مناسب اقداماتی صورت گیرد.


این مقام مسئول ادامه داد: این مراسم بعداز افطار انجام خواهد شد و علاوه بر تلاوت قرآن توسط قاری مصری برنامه های جانبی دیگر همچون طرح سوال و اهدای جوائز، اجرای تواشیح و دیگر برنامه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 382094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha