غبار روبی و عطر افشانی بقاع متبرکه استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از غبار روبی و عطر افشانی بقاع متبرکه استان مرکزی همزمان با دهه آخر ماه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ماه های مبارک رجب و شعبان فرصتی برای آماده شدن برای ورود به ماه مهمانی الهی است که افراد علاوه بر تهذیب نفس و غبار روبی دل و جان خود در دهه آخر ماه مبارک شعبان به غبار روبی و عطر افشانی مساجد، تکایا، حسینیه ها و حرم مطهر امامزادگان برای ورود به این ماه با برکت می پردازند.


وی با اشاره به اینکه حرم مطهر امامزادگان استان مرکزی در ماه ضیافت الهی نیز همچون دیگر ایام سال میزبان مردم شریف و زائران هستند، ادامه داد: حرم مطهر امامزادگان استان مرکزی با حضور مردم و مسئولان غبار روبی و عطر افشانی می شود.


این مقام مسئول با بیان اینکه در این دهه 263 بقعه استان مرکزی غبار روبی و عطر افشانی می شوند، اضافه کرد: در این دهه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در سراسر استان غبار روبی می شود تا برای میزبانی از میهمانان الهی در ماه مبارک رمضان به خوبی آماده شود.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه این مراسم معنوی روز گذشته در بقاع متبرکه امامزاده سید احمد هزاوه و امامزدگان عبدالله و آمنه خاتون(ع) شهر اراک برگزار شد، ادامه داد: امروز نیز این مراسم معنوی با حضور گسترده مردم مومن و عاشقان و دوستدارن اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بقعه متبرکه امامزاده علی و ابوالقاسم (ع) روستای گوار برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 378870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha