برگزاری مرحله شهرستان مسابقات قرآن اوقاف

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در سطح استان مرکزی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این دوره از رقابت ها از 22 مردادماه جاری آغاز شده است، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند تا روز برگزاری مسابقات یعنی 20 مهرماه سال جاری برای ثبت نام اقدام کنند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه مسابقات مرحله شهرستانی در تاریخ 21 مهرماه سال جاری برگزار می شود، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی شکوفه ها و بزرگسالان ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.


حجت الاسلام عباسیان اظهار کرد: این مسابقات در گروه سنی زیر 16 سال (شکوفه ها) شامل حفظ یک جز، دو و نیم جز و 5 جز و در رده سنی بالای 16 سال (بزرگسالان) شامل حفظ 10 جز، 20 جز و حفظ کل وقرائت تحقیق وقرائت ترتیل است.


وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه می یابند بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات نیز 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: مرحله کشوری ویژه بزرگسالان در بهمن ماه سال جاری و ویژه شکوفه ها نیز تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 394381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha