برگزاری اولین دوره آزمون تربیت مربی حفظ قرآن کریم در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان:مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری اولین دوره آزمون تربیت مربی حفظ قرآن کریم در اراک خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: اولین دوره آزمون تربیت مربی حفظ قرآن کریم روز شنبه 9 شهریور ماه سال جاری درآستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک برگزار می شود.


وی افزود: در این آزمون 59 نفر از خواهران و برادران علاقمند به شرکت در این دوره ثبت نام کرده که در این روز با هم به رقابت می پردازند.

 

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این دوره افراد 18 تا 40 سال و حداقل سه جزء را حفظ هستند، ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده 6 نفر برادران و مابقی خواهران هستند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود که شرکت کنندگانی که در مرحله کتبی بتوانند 70 درصد امتیاز از 100 درصد را کسب کننده به مرحله شفاهی این دوره از مسابقات که در شهر مقدس قم برگزار می شود ره می یابند.


وی گفت: در پایان به این عزیزان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود و این عزیزن به مدت چهار سال متعهد می شوند در بقاع متبرکه به تدریس کلام وحی بپردازند.


پایان پیام/

کد خبر 286248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha