برپایی دعای عرفه در 63 بقعه شاخص استان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برپایی دعای پرفیض عرفه در 63 بقعه شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: بقاع متبرکه در این روزهای بزرگ میزبان عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

 

وی با اشاره به اینکه در 63 بقعه استان امروز دعای عرفه برگزار می شود، ادامه داد: نماز عید سعید قربان نیز در 63 بقعه شاخص استان با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی برپا خواهد شد.


مدیرکل اواقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه دهه ولایت از 23 مهر ما آغاز و تا 2 آبان ماه ادامه دارد، اضافه کرد: روز سه شنبه با شعار ولایت و نیایش به برگزاری مراسم دعای عرفه در امامزادگان و بقاع متبرکه، چهارشنه نیز با شعار ولایت و اطاعت نامگذاری و نماز عید سعید قربان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباسیان اظهار کرد: ولایت، ایثار و شهادت، ولایت و بصیرت، ولایت و جوانان، ولایت و قرآن، ولایت و معرفت، ولایت و وقف، ولایت و بانوان و ولایت و مودت نام روزهای این هفته است.

 

وی ادامه داد: غبار روبی امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور خانواده شهدا، تکریم خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدای خفته در جوار امامزادگان، برگزاری مراسم شب خاطره و معرفی قرائت وصایا و کرامات شهدای مدفون در جوار امامزادگان، برگزاری دعای کمیل و برگزاری همایش های ولایت و بصیرت برای کارکنان، خانواده و اصحاب وقف، برگزاری دعای ندبه در امامزادگان شاخص از جمله برنامه های این هفته است.

 

حجت الاسلام عباسیان دعوت از دانش آموزان و جوانان برای حضور در برنامه ها در امامزادگان، قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی(ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه، برپایی محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی(ع) برگزاری نشست های صنفی با موضوع وقف، افتتاح ایستگاه های " همه واقف باشیم" در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص و برگزاری همایش بانوان و ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه و برگزاری جشن سراسری عید غدیر از ساعت 10 صبح با حضور مردم ولایتمدار در قالب کاروان های شادی و حرکت به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های این دهه در استان مرکزی اعلام کرد.


پایان پیام/

کد خبر 303223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha