مسابقه کتابخوانی "وقف، احسان ماندگار" در اراک

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان "وقف، احسان ماندگار" در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی، معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت وقف و موقوفات در جامعه گفت: فرهنگ سازی در راستای انجام این فریضه الهی درجامعه ضروری است.


وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه در این راستا وظیفه مهمی دارد، افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و با هدف نهادینه کردن سنت حسنه وقف در بین اقشار جامعه به ‌ویژه نسل جوان، مسابقه بزرگ کتابخوانی وقف احسان ماندگار به همت این نهاد در سطح استان برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این مسابقه جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و بهره‌مندی جامعه از پیامدهای نیکوی وقف، آشنایی عموم مردم با احکام و قوانین وقف برگزار می‌شود، ادامه داد: امید است با اجرای برنامه های مختلف در راستای تحقق فرهنگ وقف و آثار و برکات آن در جامعه گام‌های موثری برداشته شود.


حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در این کتاب مباحث مختلفی پیرامون سنت نیکوی وقف، احکام و قوانین و آثار و برکات آن مطرح شده است و علاقه‌مندان جهت شرکت می‌توانند به ادارات اوقاف استانی و شهرستانی و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان جهت دریافت کتب مذکور به‌ صورت رایگان مراجعه کنند.


معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه سوالات مسابقه از کتاب وقف؛ احسان ماندگار است، گفت: این کتاب در  اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند با پاسخ‌گویی به سؤالات مطرح شده از جوایز نفیس بهره‌مند شوند.


پایان پیام/

کد خبر 199693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha