تسلیت استاندارونماینده ولی فقیه درکردستان درپی ارتحال امام جمعه سنندج

خبرگزاری شبستان: استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان با صدور پیامی ارتحال امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را به مردم دیندار کردستان، علما و روحانیون و بیت مکرم آن فقید تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، در این پیام آمده است: دریافت خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه محترم سنندج و نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری، باعث تاسف و تالم خاطر گردید؛ با تسلیت این ضایعه اسفناک به مردم مسلمان و دیندار کردستان، علما و روحانیون معزز و بیت مکرم آن مرحوم مغفور، علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر عموم بازماندگان را از درگاه احدیت خواستاریم.

 

بی شک فقدان آن عالم و مجتهد بزرگ دینی ضایعه ای جبران ناپذیر برای کشور و مردم منطقه کردستان خواهد بود.

 

امام جمعه سنندج از 24 فروردین ماه به دلیل عارضه گوارشی در سنندج بستری و به دستور استاندار و بنا به تشخیص تیم درمانی بعد از پنج روز برای ادامه درمان به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد و ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.

 

ماموستا حسام الدین مجتهدی از چهره های برجسته مذهبی و دینی کشور بود که از سال 83 به عنوان امام جمعه سنندج منصوب شد و از دو سال قبل نیز با رای مردم استان به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 362192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha