سالگرد ارتحال امام فرصتی برای تشریح مبانی اسلام در بین جوانان

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان جوانان امروز بیش از پیش نیازمند آشنایی با مبانی اسلام و اندیشه های امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ظهر امروز(29 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ساگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: باید تفسیر وصیت نامه امام(ره) در بین جوانان توزیع شود تا آنان با مطالعه اندیشه های امام بتوانند ادامه دهنده راه ایشان در جامعه باشند. 


 وی افزود: برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام راحل بیانگر تداوم راه و اندیشه های وی در ایران اسلامی و پویایی و نشاط انقلاب اسلامی است.

 

نیساری، از تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان خواست تا تمامی برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی خود را در قالب برنامه های مدون و صورت جلسه به ستاد اجرایی ارسال کنند تا برنامه ها هر چه باشکوه تر اجرا شوند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات امام شناسی، مسابقات شعر و قصه گویی، ختم قرآن، دیدار با خانواده های شهداء، برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب از حضرت امام و اجرای مسابقات ورزشی از مهم ترین برنامه هایی است که باید در ادارات برگزار شود.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: باید تلاش شود با برنامه ریزی های مطلوب ابعاد زندگی امام(ره)به خوبی در بین جوانان تشریح شود و با یاری دستگاه های اجرایی برنامه های سالگرد ارتحال امام به خوبی و با عظمت برگزار شوند.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه هر یک از مسئولان دستگاه های اجرایی استان به ارائه نظرات خود در مورد برنامه های سالگرد ارتحال امام پرداختند.


پایان پیام/
 

کد خبر 368951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha