برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این استان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حسین گنجی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز(22اردیبهشت) در نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری که برای همه اقشار و سنین به اجرا درمی آید، شامل مجموعه شب‌های شعر، برنامه‌های ادبی و شب‌های خاطره است.


وی افزود: به منظور ترویج اندیشه‌های حضرت امام(ره) و آشنایی نسل امروز با سیره آن حضرت، تلاش کرده‌ایم تا با شیوه‌ای متفاوت بین امام(ره) و نسل امروز پیوند برقرار کنیم.


گنجی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم مستند کاروان اعزام به حرم امام راحل از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) است.


وی توزیع محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ستاد اعلام کرد و از حمایت نویسندگان با موضوع امام خمینی(ره) خبر داد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، افزود: به این منظور از تمام نویسندگانی که در ارتباط با سیره و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) آثاری را چاپ و منتشر کنند، حمایت خواهیم کرد.


لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد اعضای کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) نظرات و پیشنهادات خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 367073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha