برگزاری آیین های ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) در کانون های مساجد ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: بیش از 15 عنوان برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد در سطح کانون های مساجد این استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، صبح امروز(10 خرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: آیین های ویژه ای در سطح کانون های مصلی شهرستان های مختلف استان در روز 14 خرداد با حضور ائمه جمعه و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و افزود: همزمان با این ایام مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره) در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، هدف از اجرای این مسابقه را آشنایی نسل جوان با اندیشه های حضرت امام راحل عنوان کرد و گفت: این مسابقه کتابخوانی به همت کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) هنگ مرزبانی استان ایلام اجرا می‌شود.

چراغی پور، توزیع پوستر و بنرهای ویژه ایام ارتحال امام راحل را از برنامه های دیگر 14 و 15 خرداد سال جاری برشمرد و افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شهر ایلام، اهدای ثواب قرائت یک صفحه از قرآن در طرح تلاوت نور به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی از برنامه های این ایام است.

وی، همچنین از اعزام تعدادی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: گروهی از اعضای کانون های مساجد این استان همزمان با ایام ارتحال امام(ره) همراه کاروان های اعزامی این استان به حرم مطهر اعزام می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته آیین های ویژه ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در سطح 244 کانون فرهنگی و هنری در مناطق مختلف روستایی و عشایری استان انجام می‌شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 372010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha