محدودیتهای ترافیکی 14 و 15 خرداد اعلام شد

خبرگزاری شبستان: حسینی در حاشیه جلسه مشترک مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در 14 و 15 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سیدتیمور حسینی، فرمانده پلیس راهور در حاشیه جلسه مشترک مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در 14 و 15 خرداد خبر داد.


حسینی گفت: پلیس راهنمایی تهران برابر با ماموریتی که بر آن واگذار شده و براساس تجارب سالهای گذشته امسال تمهیدات ویژه ای برای مراسم سالگرد دارد که مجموعه‌ای از اقدامات ترافیکی محدودیتی و جانمایی پارکینگ است.

 

وی در ادامه برای ورود کاروانها به این استانها از جانمایی ده پارکینگ در مجموعه حرم مطهر خبر داد و گفت: همه استان‌ها از پیش جانمایی شده‌اند و بروشور و سی دی برای مسیریابی به آنها داده شده است.

 

همچنین با همکاری شهرداری تهران بنرهای گویایی در مسیر نصب کرده‌ایم نیروهای پلیس راهور نیز از 13 ماموریت خود را اغاز می کنند.

 

حسینی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در روزهای 13 و 14 و 15 خرداد گفت: از ساعت 24 شب 13 مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران قم از محدوده حسن آباد به تهران بسته است و تنها کاروانهای خوزستان، یزد و قم از این مسیر وارد تهران می‌شوند. مسیر تردد خودروهای سنگین نیز از سه راه سلفچگان به سمت تهران بسته است و مسیر جایگزین این محور از سمت سلفچگان، ساوه، تهران است و نیروهای راهور خودروهای سنگین را راهنمایی می‌کنند تردد کامیون در طول جاده قدیم به سمت آزادگان نیز با محدودیت اعمال می‌شود همچنین بلوار علامه عسگری در شمال بهشت زهرا تا پایان مراسم ممنوعیت تردد دارد و اتوبان شمال به جنوب خلیج فارس تا 12 شب محدودیت حرکتی دارد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این مراسم با نظم و انضباط ویژه ای انجام شده و آبروی نظام حفظ شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 367566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha