دبیرمجمع جهانی اهل بیت(ع) و وزیر اطلاعات به همدان سفر می کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد دبیرمجمع جهانی اهل بیت(ع) و وزیر اطلاعات در همدان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، ظهر امروز(7 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در حوزه عملیه آخوند ملاعلی همدانی با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم حجت الاسلام اختری، دبیرمجمع جهانی اهل بیت(ع) به ایراد سخنرانی می پردازند. 

وی با بیان اینکه گرامیداشت 14 و 15 خردادماه در 9 شهرستان و 27 شهر از استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بیش از 230 پایگاه مقاومت بسیج شهر همدان نیز برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. 

حجت الاسلام شد فاضلیان، با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ارتحال امام(ره) و پنجاه و یکمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد، عنوان کرد: در مجموع 153 عنوان برنامه توسط کمیته مراسم و تبلیغات برای ایام 14 و 15 خرداد در سطح استان همدان تدوین شده است. 

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلفی در مساجد، مراکز آموزش عالی، مدارس و حوزه‌های مقاومت سراسر استان از عزیمت 12 هزار نفر از مردم استان به مرقد مطهر امام(ره) در 14 خردادماه خبر داد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت: در شامگاه 13 خرداد نیز همچون سال‌های گذشته مراسم ویژه ای با حضور چندین هزار نفر از اقشار مردم و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) برگزار می‌شود. 

برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در 253 مسجد همدان
وی با بیان اینکه مراسم ارتحال امام(ره) به صورت همزمان در 253 مسجد توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می شود، تصریح کرد: در بسیاری از روستاهای سطح استان برنامه ها به صورت مردمی برگزار می شود در این راستا در یکی از روستاها به نام "گاو سوار" یکی از اهالی این روستا که ارادت بسیاری نسبت به امام(ره) دارد 14 خرداد به مردم اطعام می دهد. 

وی با بیان اینکه امام(ره) با همراهی ملت، انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رسانید، افزود: امام(ره) بر این اساس یک کار عظیم جهانی را به انجام رسانید. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به صحیفه نور امام نیز بیان کرد: این مجموعه که وصیتنامه ارزشمندی از امام(ره) است به زعم یکی از مفسران سیاسی غرب مانند یک محافظ از انقلاب اسلامی حراست می‌کند. 

وی با بیان اینکه صحیفه نور در حال حاضر به عنوان یک واحد درسی در دانشگاه‌های مختلف تدریس می‌شود به جامع‌الاطراف بودن این مجموعه در همه زمینه‌ها اشاره کرد و افزود: در این مجموعه برای همه اقشار جامعه نصایح ارزشمندی ارائه شده است. 

پایان پیام/
 

کد خبر 371422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha