عزت، استقلال و خودکفایی ایران اسلامی مدیون افکار امام راحل است

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: عزت، استقلال و خودکفایی ایران اسلامی مدیون افکار امام راحل است.

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: امام خمینی(ره) توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان قوی، نظام کهن 2500 ساله را به زباله دان تاریخ بریزد و هرگز جامعه اسلامی و تاریخ بشریت شخصیت ممتاز و کم نظیر ایشان را فراموش نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت پاسداشت ایام رحلت امام(ره) و تجلیل از مقام شامخ ایشان و با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج اندیشه‌ها و آرمان های امام در جامعه، بازگویی و نشر آن را برای نسل جوان ضروری دانست و از مسئولان خواست در ترویج افکار امام(ره) در جامعه و خصوصا برای نسل نوجوان و جوان جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

پاسداشت و حفظ اهداف و ارزش های والای امام خمینی(ره) ضروری و وظیفه‌ای همگانی است

حجت الاسلام سالک افزود: امام (ره) شخصیتی کم نظیر و فوق‌العاده در جهان اسلام بود که لحظه لحظه عمر پربرکتشان حاوی نکات و درس‌های زیادی است و اگر بتوانیم به خوبی آنها اجرا کنیم، کشورمان در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسداشت و حفظ اهداف و ارزش های والای امام خمینی(ره) ضروری و وظیفه‌ای همگانی است، گفت: باید با برپایی هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) یاد و خاطره امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی گفت: امام خمینی(ره) با شخصیت کم نظیر خود به همه فهماندند که انسان کامل شدن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن، افسانه نیست.

حجت الاسلام سالک افزود: امام خمینی(ره) که در اندیشه رهبر معظم انقلاب، روح خدا در کالبد زمان بود و عشق به او، عشق بههمه خوبی هاست، تحقق اسلام ناب محمدی(ص) و عدالت علوی را فریاد زد و شوکت دولت های استکباری را درهم شکست و روح تازه ای در تن امت دمید.

حضور پرشور مردم در مراسم های سالگرد ارتخال امام خمینی(ره) تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و شهداست

وی افزود: قشرهای مختلف مردم باید حضوری گسترده در مراسم ویه این ایام داشته باشند و انتظار می رود رسانه ها در پوشش خبری و انعکاس این برنامه ها و در جهت تبیین شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عزت، سرافرازی، استقلال و خودکفایی ایران اسلامی مدیون افکار امام راحل بوده، گفت: همه ما باید حافظ ارزش‌های اسلامی باشیم.

تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) ضروری است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) ضروری است، گفت: روحانیان و علما در ترویج فرهنگ اسلامی و ادامه راه امام خمینی(ره) نقشی بسیار مهمی دارند.

پایان پیام/
 

کد خبر 372406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha