انقلاب ایران فصلی نو در حیات میهن اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: انقلاب شکوهمند ایران فصلی نو در حیات میهن اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ ایرج کاکاوند، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی (12 خرداد) در جمع مسئولان انتظامی این استان ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال بنیاانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری با شکوه مراسم ارتحال این بزرگ مرد تاریخ امری ضروری است.

 

وی با اشاره به آمادگی پلیس استان مرکزی در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: حفظ و پاسداشت ارزش های اسلامی و دستاورد انقلاب امری مهم و وظیفه ای همگانی است.


سرهنگ کاکاوند، شروع انقلاب اسلامی را فصلی نو در حیات میهن اسلامی دانست و ادامه داد: این انقلاب با رهبری و درایت بزرگ مردی از دیار آفتاب در برگه تاریخ متجلی شد.


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی فرمایشات و دیدگاه های حضرت امام (ره) را در همه عرصه ها چراغ راه بشریت دانست و بیان کرد: این بیانات و روشنگری ها مسیر راهی برای مردم و مسئولان است حرکت در این مسیر انسان ها را از چالش های اجتماعی بیرون می برد.


سرهنگ کاکاوند خاطر نشان کرد: زادگاه امام (ره) در خمین افتخاری بزرگ برای استان مرکزی است و پلیس استان نیز همراه با حضور پرشور علاقمندان و پیروان ایشان در زادگاه امام (ره)، آمادگی کامل برقراری نظم و امنیت مراسمات بزرگداشت ایشان را دارد.


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان به تمهیدات انتظامی و ترافیکی و برنامه ریزی های انجام شده در هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم اشاره داشت و خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده کارکنان انتظامی در حوزه های انتظامی و ترافیکی با آمادگی کامل آماده ارائه خدمت به مردم عزیز است.
 

پایان پیام/

کد خبر 373090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha