اجرای بالغ بر 800 برنامه به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام 15خرداد در یزد

خبرگزاری شبستان: رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای بیش از 800 برنامه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان خبر داد.

حجت السلام محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک امام سجاد(ع) گفت: به حمدالله با برگزاری جلسات متعدد ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان برنامه های خوبی برای بزرگداشت این ایام در استان تدارک دیده شده است.


وی با اشاره به اجرای بالغ بر 800 عنوان برنامه به مناسبت 25 سالگرد ارتحال امام(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد در استان افزود: این برنامه ها در سطح مساجد، تکایا و حسینیه های روستاها و شهرهای مختلف استان برگزار می شود.


فخرالدینی از اعزام بیش از هفت هزار نفر از استان به مراسم بزرگداشت رحلت امام(ره) در تهران خبر داد و گفت: این عزیزان از امروز ظهر از مناطق مختلف استان راهی حرم بنیانگذار کبیر انقلاب می شوند.


وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است اظهار داشت: در این خصوص وسایل و تجهیزات، تغذیه، بهداشت، پشتیبانی، برنامه فرهنگی و... برای طول مسیر و در مدت مراسم تدارک دیده شده است.


رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم های مختلف در سطح استان گفت: در کل بخش ها و شهرستان های استان مراسم های خاصی در جهت تبیین اهداف و اندیشه های امام در مراکز فرهنگی و به ویژه مساجد برگزار می شود.


وی افزود: در مرکز استان نیز مراسمی صبح روز 14 از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمدیه ، پایگاه انقلاب و بر سر مزار پاک سومین شهید محراب آیت الله صدوقی برگزار می شود .


فخرالدینی تصریح کرد: حجت الاسلام سید محمد رضا اکرمی معاون پارلمانی رییس جمهور در این مراسم به عنوان میهمان ویژه سخنرانی می کند.


وی افزود: همچنین مراسمی با حضور حجت الاسلام میر تاج الدینی معاون پارلمانی صدا و سیما 13 خرداد بعد از نماز در خیرآباد و 14 و 15 خرداد از ساعت 21 در مجتمع فرهنگی کربلا برگزار می شود.


رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان خواست تا با حضور خود در برنامه های بزرگداشت این ایام ادامه دهنده راه و سیره امام راحل (ره) باشند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 373508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha