گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره) در بیش از 400 مسجد در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و قیام خونین 15 خرداد در بیش از 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ضمن گرامی داشت 25 سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد در تبیین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت این ایام گفت: در بیش از 400 باب از مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مراسم های مختلفی جهت گرامی داشت این ایام برگزار می شود.


وی رویکرد اصلی برنامه های کانون های مساجد استان را آشنایی نسل جوان با ابعاد شخصیت امام راحل(ره) دانست و گفت: در همین راستا کتابچه روح الله مشتمل بر خاطرات،زندگینامه و وصیت نامه الهی – سیاسی امام راحل(ره) در تیراژ 2 هزار نسخه به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) کانون تخصصی نشر و تبلیغات استان منتشر شده است.


رستگاری تصریح کرد: برگزاری 25 نشست بصیرتی به مناسبت 25 سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب با موضوعات فرهنگ، خانواده، اخلاق، اقتصاد، جوان و... در اندیشه های امام(ره) از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای شناساندن افکار و اندیشه های امام(ره) به نسل جوان می باشد.


وی از برگزاری 51 عنوان برنامه در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد خبر داد و اظهار داشت: فضاسازی مساجد، سخنرانی و مجالس بزرگداشت، شب شعر، نمایشگاه کتاب از آثار امام(ره)، نمایشگاه عکس، ارسال پیامک، تلاوت نور به یاد امام و شهدای قیام 15 خرداد و... از شاخص ترین این برنامه ها می باشد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از جشنواره کشوری روح خدا به عنوان تاثیرگذارترین و مهم ترین فعالیت این دبیرخانه به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره امام(ره) نام برد و گفت: این جشنواره برای دومین سالی متوالی و در 11 بخش در استان یزد برگزار می شود.


وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به نشانی www.masajedyazd.ir مراجعه کنند.


پایان پیام/

کد خبر 373534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha