امام خمینی(ره) یگانه بت شکن استعمار و ابرقدرت آمریکاست

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در درالمومنین کاشان گفت: امام خمینی(ره) یگانه بت شکن استعمار و ابرقدرت آمریکاست.

غلامعلی عبدالرحیمی، مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در دارالمومنین کاشان، ظهر امروز(13 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این مراسم همزمان با "15 خرداد" و با سخنرانی حجت الاسلام علی باغستانی، مدیر عامل موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی کاشان  شب جمعه"15 خرداد" بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صفاری کاشان برگزار می شود.


وی در ادامه افزود:این مراسم علاوه بر سالگرد امام خمینی(ره) به منظور بزرگداشت قیام" 15 خرداد نیز با حضور شهروندان کاشانی ولایت مدار و پایبند به آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا برگزار می شود.


به گفته وی، امام خمینی(ره) یگانه بت شکن استعمار و ابرقدرت آمریکا در قرن اخیر است که با انقلاب اسلامی و پشتوانه مردمی توانست قدرت های زر و زور و ظالم پوشالی شرق و غرب را به حقارت کشاند.


مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در دارالمومنین کاشان افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی درس آزادگی، عدالت خواهی و مبارزه با مستکبرین و ظالمان را به مستضعفان دنیا آموخت.


عبدالرحیمی اظهارداشت: تمامی آزادگان و مستضعفین جهان، امام راحل(ره) را رهبر خود می دانند و هر سال با عشق و علاقه فراوان از سراسر دنیا برای شرکت در مراسم سالگرد خود را به حرم امام خمینی(ره) می رسانند.


وی با تاکید بر اینکه نهضت ماندگار و جاودان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) عامل بیداری و استقلال طلبی تمامی آزادی خواهان ، محرومان، مظلومان و مستضعفان جهان شد، افزود: انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شد و موج بیداری اسلامی را در سراسر دنیا ایجاد کرد.


مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در دارالمومنین کاشان در پایان، اعزام سراسری گروه های مردمی برای شرکت در مراسم سالگرد در حرم امام خمینی(ره) را یادآور شد و گفت: حدود یک هزار نفر در قالب 20 دستگاه اتوبوس ساعت 22 امشب (13 خرداد) با پشتیبانی کامل توسط سپاه کاشان از میدان امام رضا(ع) این شهرستان عازم حرم امام می شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 373499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha