انتقال تفکر و اندیشه‌های امام خمینی به نسل جوان ضروری است

خبرگزاری شبستان:مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با تاکید بر گرامیداشت سالگرد ارتحال امام گفت: انتقال تفکر و اندیشه‌های امام خمینی به نسل جوان ضروری است.

غلامرضا یاوری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: حضور میلیون‌ها عاشق دل‌سوخته امام(ره) از سراسر کشور در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب در حرم مطهر ایشان، گواهی بارز بر جاودانگی بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان از پایبندی و وفاداری مردم به شخصیت این امام بزرگوار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با تاکید بر گرامیداشت سالگرد ارتحال امام گفت: انتقال تفکر و اندیشه‌های امام خمینی به نسل جوان ضروری است و جوانان باید با شخصیت امام(ره) بیش از بیش آشنا شوند.


وی با بیان اینکه پاسداشت و حفظ اهداف و ارزش های والای امام خمینی(ره) ضروری و وظیفه‌ای همگانی است، گفت: باید با برپایی هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) یاد و خاطره امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

یاوری از برگزاری مسابقه مکتوب داستان کوتاه به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و سایر مناسبت های خرداد ماه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه ویژه عموم مخاطبان در تمامی کتابخانه های عمومی استان اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان و یا سایت این اداره کل به نشانی isfahanpl.ir نسبت به دریافت فرم مسابقه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پایان خرداد، آخرین مهلت شرکت در مسابقه است، افزود: امام خمینی(ره) و تربیت انسان های خوب، امام خمینی(ره)؛ کتاب و کودک و زندگی به سبک روح الله از محورهای داستان نویسی در این مسابقه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 373397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha