برگزاری 20 همایش فرهنگ و اقتصاد از منظر امام خمینی (ره) در استان بوشهر

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری 20 همایش فرهنگ و اقتصاد از منظر امام خمینی (ره) در آستانه چهاردهم خرداد خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، صبح امروز (12 خرداد)، در حاشیه برگزاری این همایش، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: در سراسر استان بوشهر 20 همایش فرهنگ و اقتصاد از منظر امام خمینی (ره) با هدف بازخوانی رهنمودهای امام راحل و با توجه به ضرورت نامگذاری امسال برگزار شد.

 

وی افزود: این همایش ها با حضور اقشار تاثیرگذار جامعه از جمله اعضای هییت های مذهبی، حوزه های علمیه خواهران و برادران، کانون مداحان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه های دشمن به اقتصاد و فرهنگ در زمان کنونی و لزوم ایجاد نگرش جهادی در جامعه اسلامی برگزاری این همایش ها کمک کند تا اقتصاد و فرهنگ هر دو با هم به بالندگی برسند تا باعث یاس دشمنان شود.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، افزود: در این همایش حجت‌الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان به تشریح ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام خمینی (رض) و دیدگاه های ایشان نسبت به اقتصاد و فرهنگ پرداخت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 372957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha