تولید مستند داستانی "اولین دیدار" در سیمای اترک

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی از تولید مستند داستانی "اولین دیدار" به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سیمای اترک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی؛ محسن زاهد احمدی، با بیان اینکه این مستند تلویزیونی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران به سفارش سیمای اترک تولید می شود، افزود: مستند داستانی "اولین دیدار" به مدت 30 دقیقه و به تهیه کنندگی و کارگردانی سید مصطفی مرتضوی در حال تولید است.

 مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، با اشاره به اینکه مستند "اولین دیدار" داستان دختر نوجوان روشندلی را که شیفته آشنایی بیشتر با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی است، روایت می کند، گفت: داستان این مستند از این قرار است که دختر روشندل که پدر خود را از دست داده با کاروان زیارتی به همراه مادر و دوستان و همسفران راهی مرقد امام راحل می شود و در مسیر راه و حتی پس از رسیدن به مقصد سعی دارد حضرت امام خمینی را طی صحبت با کسانی که امام را از نزدیک درک کرده و پای سخنان ایشان نشسته اند، بیش از پیش بشناسد.

 وی، اظهارداشت: در این مستند تلویزیونی برخورد دختر نوجوان با دیگر اقوام ایرانی حاضر در مرقد امام خمینی (ره) که برای بزرگداشت سالگرد ارتحال ایشان گردهم آمده اند و دیالوگ آنان پیرامون شخصیت حضرت امام (ره) به تصویر کشیده خواهد شد.

 زاهد احمدی، از دیگر عوامل تولید مستند داستانی "اولین دیدار" را "فهیمه فیروزیان" دستیار تهیه، "علی گریوانی" و "محمد آمنی فرد" تصویربرداران و "زینب کاویانی" را به عنوان بازیگر این مستند داستانی ذکر کرد.

 پایان پیام/

کد خبر 372387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha