مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در مسجد جامع کرماشاه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در مسجد کرمانشاه با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبرداد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تسلیت ایام 24 و 25 خرداد، به خبرنگار شبستان گفت: ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) با تشکیل کمیته های مراسم، فرهنگی هنری، اعزام و پشتیبانی در استان تشکیل شده است.


وی مسئولیت کمیته مراسم را به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد و گفت: مراسم ویژه ارتحال حضرت امام(ره) در مسجد جامع کرمانشاه از ساعت 30/10 با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.


سروری، با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم، گفت: با برنامه ریزی که انجام شده است مراسم ارتحال امام(ره) در تمام شهرستان ها، بخش ها و مراکز دهستان ها برگزار می شود.


وی با بیان اینکه همه دستگاه ها آماده اجرای برنامه های رحلت حضرت امام(ره) و قیام الهی(15 خرداد) هستند، افزود: بیش از 300 برنامه مختلف در مدارس، دانشگاه ها، ادارات و بخش های مختلف استان برای این ایام برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به در نظر گرفتن برنامه های مشابه برای شهرستان های دیگر استان، خاطرنشان کرد: این برنامه ها شامل برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، دینی و ... می باشد که برای بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.


گقتنی است، مراسم بدرقه زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور مسئولان در ترمینال شهید کاویانی برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha