توزیع وصیت نامه امام خمینی(ره) در کانون ولایت

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ولایت شهرستان محمودآباد از توزیع وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) همزمان با برگزاری آئین گرامیداشت ارتحال امام راحل در این کانون خبر داد.

سید هاشم هاشمی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ولایت مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرستان محمودآباد امروز(13خرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان از اعزام اعضای این کانون به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر امام(ره) شب سه شنبه13خرداد خبر داد.


وی با اشاره به اقدامات خوبی که برای اعزام این افراد به مرقد مطهر امام راحل صورت گرفت، افزود: مراسم رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ساعت16در حسینیه ملاکلا محمودآباد برگزار می شود.


هاشمی با بیان اینکه اندیشه و رهنمود های حضرت امام خمینی(ره) نقشه راه ما است، گفت: به منظور آشنایی بیشتر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان کتاب وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) همزمان با برگزاری آئین گرامیداشت ارتحال امام راحل در مسجد امام حسن عسگری(ع) توزیع خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) متخلّق به همه خوبی ها و ارزش های انسانی و اسلامی بودند، اظهار داشت: رهنمودهای حضرت امام(ره) راهگشا برای همگان در حال حاضر و حتی در آینده های دور است .


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 373388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha