14 خرداد، روز تبلور عشق امت اسلامی به امام راحل است

خبرگزاری شبستان: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با صدور بیانیه ای به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، از14 خرداد به عنوان روز تبلور عشق امت اسلامی به امام راحل نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن این بیانیه آمده است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا روح الله ایها العبد الصالح

امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، مردی از سلاله نور و امید، ندای پرشور همبستگی و ایمان، در 14 خرداد به دعوت خداوند یگانه متعال لبیک گفت و به سوی آن سرای جاودانه شکوهمند، عاشقانه عروج کرد؛ اما زمین و زمینیان را در جغرافیای ایران و جهان اسلام به اندوه نشاند که پرگشودنش را ناباورانه به چشمان خود دیدند.

هر 14 خرداد، مسلمانان جهان و ایرانیان متعهد، بازوان خود را به نواری سیاه می بندند تا پیمانشان را با رهبر عظیم الشأن انقلاب تجدید نمایند و به ندای ولی فقیه پاسخ دهند که همواره پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی ایران هستند.

14 خرداد بهانه ای است برای تجدید عهد با آرمان های امام راحل (ره) و نسبت به میراث معنوی او یعنی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه که قلب تپنده انقلاب اسلامی است، ما باید به این عهد و پیمان وفادار مانده و نگذاریم حریم مقدس ولایت فقیه توسط نااهلان و فتنه گران مورد تعرض قرار گیرد.

14 خرداد روزی است که عشق امت اسلامی نسبت به امام خود در حضوری چشمگیر و گسترده تبلور یافت و به تمام کوته نظران ثابت کرد که امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و روحی که روح ا... در کالبد انقلاب اسلامی دمید نه تنها نامیراست، بلکه همین روح الهی در حال تسری به دیگر انقلاب های خاورمیانه و اروپاست.

سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید بر حفظ ارزش های انقلاب با مشارکت فعالانه در مراسم ارتحال امام راحل، با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز و والا مقام انقلاب اسلامی تجدید عهد نموده و میثاق مجدد می بندد.

سالروز عروج امام خمینی (علیه الرحمه) بر مسلمانان ایران و جهان تسلیت باد، از خداوند یاری می خواهیم تا ما را رهرو راه آن رهبر بزرگ قرار دهد و همیشه پاسخ گوی ندای رهبر بزرگوارمان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) باشیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 373051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha