خدمات رایگان به بیماران در بیمارستان صحرایی کمیجان

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی از ارایه خدمات رایگان به بیماران در بیمارستان صحرایی شهید دکتر علی محمدی هزاوه ای در کمیجان خبر داد.

صابر جباری، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی  در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی کمیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان  گفت: بیمارستان صحرایی شهید دکتر علی محمدی هزاوه ای هشتم و نهم اسفند ماه برپا و آماده ارایه خدمات به نیازمندان است.

  

وی افزود: طرح بیمارستان صحرایی در حوزه سلامت و به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی در منطقه کمیجان به علت محرویت آن شهرستان اجرا می شود.

  

جباری اضافه کرد: در کنار این بیمارستان ارائه دارو، آزمایشگاه، خدمات پرستاری و اتاق عمل برای اعمال سرپایی و دندانپزشکی به کلیه مردم ارائه می شود.

  

این مقام مسئول ادامه داد: پزشکان و متخصاصان بسیجی بیش از دو ماه است که در مناطق محروم و صعب العبور به ویزیت بیماران و مراجعین پرداخته اند و در این دو روز نیز افرادی که نیازمند به متخصص و یا عمل جراحی و غیره هستند ویزیت شده و برای انجام عمل جراحی و ارایه خدمات دیگر به بیمارستان اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه بالغ بر دو هزار نفر در این مناطق ویزیت شدند، خاطرنشان کرد: این تعداد بیمار توسط 38 پزشک ویزیت رایگان شدند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: افرادی که در دوره اول ویزیت و غربالگری شدند در دو روز هشتم و نهم اسفند ماه به صورت رایگان مورد ویزیت پزشکان تخصص قرار می گیرند.

  

جباری با بیان اینکه برپایی این بیمارستان صحرایی مصادف با سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی است، گفت: سال 64 بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) مورد حمله دشمن قرار گرفت و در سال 81 بسیج جامعه پزشکی هشتم اسفند ماه آغاز به کار کرد.


وی با اشاره به اینکه برای این طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود طی دو روز مذکور بالغ بر هزار نفر در این بیمارستان ویزیت رایگان شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 347360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha