تکمیل بیمارستان بندرگز از اولویت های دولت یازدهم در بندرگز باشد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندرگز با اشاره به عقب ماندگی های این شهرستان گفت : تکمیل بیمارستان بندرگز، راه اندازی دانشگاه پیام نور و تکمیل ورزشگاه صدرا باید از اولویت های دولت تدبیر و امید در این شهرستان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی سید محمدی، امام جمعه بندرگز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: بندرگز غربی ترین شهر استان گلستان و ورودی استان است ولی هنوز دارای عقب ماندگی هایی است.


وی افزود: در دولت های قبلی کلنگ پروژه های بسیاری در شهرستان بندرگز به زمین زده شده اما بسیاری از آنها نیمه کاره رها شده اند.


حجت الاسلام سید محمدی در پاسخ این سوال که اولویت دولت تدبیر و امید در بندرگز چه باید باشد، تصریح کرد: دولت یازدهم باید پروژه هایی که از قبل در این شهرستان اجرا شده را رصد کند و نواقص و تجهیزات لازم را برای تکمیل و تجهیز آنها فراهم کند.


امام جمعه بندرگز به عنوان مثال به بیمارستان این شهر اشاره کرد و گفت: این پروژه چند سالی است که از آغاز آن گذشته و خیلی از کارهایش انجام شده ولی تا مرحله تکمیل و تجهیز خیلی کار دارد و دولت تدبیر و امید باید این پروژه را در اولویت خود قرار دهد.


وی، وجود بیمارستان را برای این شهرستان ضروری خواند و خاطرنشان کرد: به دلیل دوری مسافت با گرگان و ساری دو مرکز استان همجوار نیاز است این شهرستان با جمعیت زیادی که با روستاهای اطراف دارد یک بیمارستان مجهزداشته باشد تا به مردم خدمت رسانی کند.


حجت الاسلام سید محمدی پروژه دانشگاه پیام نور بندرگز را یکی از دیگر از کارهای بر زمین مانده دولت قبلی عنوان کرد و گفت: خیلی وقت است از سفر اول ریاست جمهوری دولت نهم می گذرد اما این مصوبه دولت عدالت همچنان بر زمین مانده است.


خطیب جمعه شهرستان بندرگز تصریح کرد: ورزشگاه صدرا بندرگز نزدیک به 13 سال است که می خواهد ساخته شود اما هنوز تکمیل نشده لذا می طلبد که دولت تدبیر و امید نگاهی به این پروژه های مهم شهرستان بندرگز داشته باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 334303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha