270 بیمار در بیمارستان امام(ره) صومعه‌سرا بستری شدند

خبرگزاری شبستان: با دستور و پیگیری ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بالغ بر 270 نفر از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، از 270 نفر بیمار بستری شده از 12 تا 15 بهمن ماه هفت نفر از این بیماران ناشی از صدمات بارش برف بودند که به سرعت مورد پذیرش و درمان قرار گرفتند.

 

تاکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان چهار کمیته بحران در شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا تشکیل شده است.

 

استقرار شبانه‌روزی مدیران ستادی شبکه در محل ستاد بحران شهرستان، ایجاد شش کار گروه برای بررسی و بازدید مناطق مختلف و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان، پیگیری برف‌روبی مراکز بهداشتی درمانی با هماهنگی کارکنان مراکز و فعال بودن 24 ساعته داروخانه شبانه‌روزی این بیمارستان از اقدامات مهم ستاد بحران بوده است.

 

از دیگر اقدامات مهم ستاد بحران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که به صورت مستمر و دقیق از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد پایش قرار گرفت، امداد و نجات سه مادر باردار از مناطق صعب العبور و انتقال آنها به بیمارستان بود که یک مادر باردار از روستای سسمس توانست نوزاد خود را در سلامت کامل به دنیا آورد، یک مورد از گوراب زرمیخ و یک مورد از روستای نوخاله جعفر بودند که تحت مراقبت قرار گرفتند.

 

گفتنی است، تا 15 بهمن ماه بالغ بر 650 نفر به مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان مراجعه و اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 340501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha