برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در 7 شهرستان استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک اعظم محمدی، مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی (26 فروردین) در نشست خبری برنامه های بزرگداشت میلاد کوثر و هفته زن، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 31 فروردین در هفت شهرستان این جشن برگزار می شود، افزود: در اراک ساعت 16 در ورزشگاه شهدای پنج مرداد، کمیجان ساعت 16 سالن امام حسین (ع)، محلات، ساعت 17 سالن شهید صفری، زرندیه ساعت 10 مسجد صاحب الزمان، فراهان ساعت 10 سالن تربیت بدنی فرمهین، شازند ساعت 10 حسینیه مسجد جامع و دلیجان ساعت 16:30 سالن سوم خرداد جشن های کوثر با حضور سخنرانان مجرب برگزار می شود.


وی با بیان اینکه جشن های میلاد کوثر با حضور بسیجیان و اقشار مختلف بانوان سراسر استان برگزار می شود، ادامه داد: در شهرستان های خمین و خنداب نیز روز 30 فروردین و در شهرستان خمین درمصلی امام خمینی (ره) و خنداب نیز درسالن شهید فهمیده این جشن برگزار می شود.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: روز یک اردیبهشت در سالن دانشگاه آزاد ساوه، ساعت 17 در مصلی ولایت تفرش در سالن تربیت بدنی صالحین شازند این جشن برگزار می شود.


محمدی با بیان اینکه جشن های کوثر در استان مرکزی روز دوم اردیبهشت به اتمام می رسد، گفت: در آشتیان سالن پذیرایی امام رضا (ع) جشن کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.


وی همچنین از مراسم تجلیل از 120 بانوی نمونه استان مرکزی نیز خبر دا د و گفت: زنان به سبب خلق و خوی حساس خود نیازمند الگویی ویژه خود هستند و حضرت فاطمه (س) الگوی بی نظیر بانوان جهان است.


وی با اشاره به اینکه محوریت برنامه های این جشن حوزه های بسیج بانوان است، ادامه داد: برقراری تعامل گسترده با نهادهای استان به منظور بهره گیری از امکانات و تجهیزات آنان در هفته زن و تلاش در جهت حضور مردم و قشر جوان در روز زن از اقدامات اجرایی بسیج جامعه زنان در این هفته است.


مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی از تشکیل ستاد بزرگداشت میلاد کوثر و هفته زن در استان مرکزی و نواحی مختلف خبر داد و اظهار کرد: این ستاد با ریاست فرماندهی نواحی و دبیری جامعه زنان و مشارکت قشرهای مختلف تشکیل شده است.


محمدی اضافه کرد: کمیته های برنامه ریزی و محتوا، فرهنگی، روابط عمومی، عملیات و پشتیبانی از جمله کمیته های مذکور در جهت برگزاری جشن های کوثر است.


وی جشن میلاد کوثر، نمایشگاه عفاف و حجاب در ساوه، دیدار با خانواده شهدا، نشست های بصیرتی و معذفتی، حضور خواهران حلقه های صالحین در نماز جمعه، عصر شعر در ساوه و ارسال پیامک را از مهمترین برنامه های بسیج جامعه زنان در استان مرکزی و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 358867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha