ملت ایران در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم است

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه ملت ایران در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم است گفت: مقام معظم رهبری با همان صلابت و شجاعت امام راحل، انقلاب را هدایت می‌کند و هدایت پیامبرگونه ایشان، نام و راه امام خمینی(ره) را زنده نگه‌داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(دوشنبه، ۳ خرداد) در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت سی ودومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، این روز را نماد مقاومت، ایثار و از خودگدشتگی برشمرد و گفت: حماسه آفرینان سوم خرداد و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر تا ابد در اذهان ماندگار هستند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتح خرمشهر به ما آموخت مقاومت و پایداری در مسیر حق نتیجه‌بخش است افزود: رزمندگان ایران اسلامی با الهام از مکتب عاشورا، تاسی از اهل بیت(ع) و پشتیبانی رهبر کبیر انقلاب در برابر دشمن تا بن دندان مسلح شجاعانه و با دست خالی ایستادگی کردند تا دشمن را بیرون رانده و خرمشهر را آزاد کردند.

 

اشجری با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمن علیه ایران اسلامی و لزوم هوشیاری در برابر این توطئه‌ها تصریح کرد: خرمشهرهای دیگری پیش روی انقلاب اسلامی قرار دارد که نیازمند رزمندگانی با همان روحیه، شجاعت و ایثارگری دوران دفاع مقدس است تا فتح های جدید در عرصه های جدید را شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در راه خود ثابت قدم بوده و در برابر طاغوت سکوت نکرده و مقابله می‌کند اذعان داشت: شجاعت، مقاومت، ایثار و صبوری در مسیر حق و حقیقت از آموزه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

 

اشجری با تاکید بر اینکه برای تحقق همه اهداف انقلاب جانانه ایستادگی و مقاومت می‌کنیم اذعان کرد: مکتب امام خمینی(ره) مکتب اسلام و اعتقاد و اتکال به خداوند است و پیوند قلبی ملت مسلمان ایران با امام خمینی(ره) در تاریخ معاصر بی‌نظیر است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای به مسیر خود ادامه می‌دهد افزود: مقام معظم رهبری با همان صلابت و شجاعت امام راحل، انقلاب را هدایت می‌کند و هدایت پیامبرگونه ایشان، نام و راه امام خمینی(ره) را زنده نگه‌داشته است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری همزمان سی ودومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و بیستمین سالگرد جانباز شهید حاج شیخ صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان خبر داد و اعلام کرد: این مراسم ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه( 13 خرداد)با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 1059814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha