بروکراسی موجب ناکارآمدی ادارات شده است

سردار سلیمانی گفت: برخی ادارات کارآمدی ندارند، علتش همان مصیبت دیوان سالاری یا همان بروکراسی است گام دوم می‌خواهد این را بشکند چرا که رکن اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز(۳خرداد) در نشست هم اندیشی اقشار تخصصی بسیج استان مازندران در مرکز امامت سپاه کربلا، اظهار کرد: موضوع نقش آفرینی اقشار در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار سخت‌تر و مهم‌تر از گام اول است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در گام دوم تحقق جامعه اسلامی و تمدن اسلامی اساس ماجرا است، در مکتب انتظار بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است، فرصت پیاده‌سازی نرم‌افزارها را نداریم، قطعا تاثیراتش جدی خواهد شد، یکی از ویژگی‌های مازندران صادرات کارت در تراز انقلاب است اگر نباشد دچار نارآمدی و گرفتار دیوان‌سالاری خواهد شد.

 

سردار سلیمانی یادآور شد: در بیانیه گام دوم محوریت جوانان با امید به آینده، جهش در پیشرفت است، برخی ادارات کارآمدی ندارند، علتش همان مصیبت دیوان سالاری یا همان بروکراسی است گام دوم می‌خواهد این را بشکند چرا که رکن اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند.

 

وی گفت: همین مردم از اقشار مختلف خالق بزرگ‌ترین فتح جمهوری اسلامی شدند، راهبرد امام راحل در دفاع مقدس موجب شد امروز فلسطین حماسه‌ساز شود و یمن دست خالی پیروز میدان شود و عربستان را به زانو درآورده است.

 

سردار سلیمانی گفت: برای اولین بار رژیم صهیونیستی در مواجه با ضرب‌العجل جبهه مقاومت عقب‌نشینی و از گسترش جنگ فاصله گرفت، ما آرزو داشتیم یک سنگ به اسرائیل بخورد امروز چندین موشک پرتاب شد، همه شرایط برای تحقق وعده الهی و پیش‌بینی مقام  معظم رهبری برای نابودی رژیم صهیونیستی آماده شد، در آمریکا و انگلیس حتی رسانه‌ها اقدامات ظالمانه را محکوم کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید در مسیر تحقق کامل مردم‌سالاری اسلامی قرار بگیریم، اقشار بسیج با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مهم‌ترین نقش را با رویکرد تحولی دارند، حیف است که از بیانات ایشان استفاده نشود، بسیج سند راهبردی پیشنهاد داده است و آن را بر اساس گام دوم به‌روز رسانی کرده است.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: یک بخش مهمی از مردم در نقش آفرینی با بسیج همراه می‌شوند، در گام دوم نباید گرفتار بروکراسی شویم، باید چاره‌جویی کنیم تا مسیر را برگردانیم، این اقدام باید در بین مردم صورت بگیرد، باید رویکرد تحولی را مدنظر قرار بدهیم، بزرگترین سرمایه انقلاب مردم هستند اولویت نظام مردم هستند.

کد خبر 1059838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha